Información e atención ao cidadán

Consultas xerais

A atención ao cidadán para información xeral do Ministerio de Consumo, a súa estrutura organizativa e o funcionamento ordinario dos servizos, así como as funcións de central telefónica, realizarase en:

Sede central

Paseo del Prado, 18-20. 28071 - Madrid

+34 91 596 10 00

Formule a súa consulta xeral

Para tramitar a súa consulta xeral presencialmente

Queixas e Suxestións

Utilice o procedemento de queixas e suxestións para manifestar a súa insatisfacción cos servizos prestados polo Ministerio de Consumo ou presentar iniciativas para mellorar a súa calidade.

 

Como presentar unha queixa ou suxestión

As queixas e suxestións relativas a calquera outra unidade do Ministerio de Consumo poden xestionarse electronicamente ou de forma presencial no Rexistro do Ministerio do Paseo del Prado 18-20 e en calquera dos Rexistros autorizados no apartado 4 do artigo 16 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

 

 Formule a súa queixa ou suxestión dende a sede electrónica

Para tramitar a súa queixa ou suxestión presencialmente

 Horario de información ao público

  • Luns a xoves de 9:00h a 18:00h
  • Venres de 9:00h a 14:00h

 


Normativa sobre rexistro de documentos